سفارش تبلیغ
صبا ویژن

98/12/25
4:3 عصر

پنجره دوجداره وین تک

بدست محسن در دسته پنجره دوجداره، وین تک، پروفیل، WINTECH، پروفیل وینتکفریم، فریم کشویی

پنجره دوجداره وین تک


پنجره دوجداره وین تک از سه بخش اصلی پروفیل وین تک، یراق آلات و شیشه تشکیل شده است. پروفیل بصورت مترطول در درب و پنجره Upvc استفاده می شود بنابراین میزان استفاده از پروفیل و نوع آن روی قیمت پنجره وینتک کاملا تاثیر می گذارد. برخی از برندهای پروفیل یو پی وی سی برای کاهش قیمت، وزن پروفیل و درصد مصرف مواد اولیه را کاهش می دهند.

 

گارانتی و ضمانت پنجره دوجداره وین تک:

 

ضمانت نامه رسمی پنجره دوجداره وین تک شامل عدم تغییر رنگ پروفیل، عدم انحنا و تغییر شکل پروفیل وین تک بدون روکش به مدت 10 سال می باشد. همچنین هر پروفیل وین تک WINTECH از تاریخ نصب درج شده در ضمانت نامه کتبی تحت پوشش بیمه تضمین کیفیت محصول شرکت سهامی بیمه ایران می باشد. شما میتوانید این ضمانت نامه را یک ماه پس از نصب از نماینگی وین تک دریافت کنید.

 

معرفی پروفیل های وین تک

تأثیر شکل و نوع پروفیل روی قیمت پنجره وین تک


پروفیل وین تک بدلیل کارایی های متفاوت، شکل های مختلف و وزن های متغیری دارند. اگر بخواهیم از لحاظ قیمت پروفیل وین تک دسته بندی کنیم به صورت زیر می توان روند قیمتی رو نشان داد:

 

انواع پروفیل وینتکفریم (قاب دور پنجره):
فریم کشویی > فریم سری 70 > فریم سری 60
لنگه بازشو و مولیون (تقسیم کننده پنجره):
کشویی > سری 70 > سری 60


تقسیم بندی پروفیل Upvc وین تک


سری پروفیل وین تک: سری 60، سری 70، سری کشویی تک ریل، سری کشویی جفت ریل وین تک، سری کمکی
نوع پروفیل وین تک: فریم، لنگه پنجره، لنگه درب، مولیون، پروفیل کمکی، پنل

برای دانلود کاتالوگ مشخصات فنی وین تک به بر روی کاتالوگ وین تک کلیک کنید.


98/12/20
7:4 عصر

اهمیت بازاریابی ایمیل

بدست محسن در دسته اهمیت بازاریابی ایمیل، استراتژی بازاریابی، فروش آنلاین

اهمیت بازاریابی ایمیل

ما بزرگترین سؤال را مطرح کرده ایم ، بازاریابی از طریق ایمیل چیست ، اما به این موضوع توجه نکرده ایم که چرا بازاریابی ایمیل برای تجارت شما بسیار مهم است. بیایید در مورد آن صحبت کنیم.

علیرغم ظهور رسانه های اجتماعی و ایمیل های ناخواسته اسپم (که به هیچوجه یک استراتژی بازاریابی خوب نیست) ، ایمیل همچنان مؤثرترین روش برای پرورش سرب و تبدیل آنها به مشتری است.

 

دلایل زیادی وجود دارد که شما باید بازاریابی ایمیل را یکی از اولویت های اصلی خود قرار دهید ، اما در اینجا 3 مورد برتر ذکر شده است:

1. ایمیل کانال ارتباطی شماره 1 است.

آیا می دانید حداقل 99? از مصرف کنندگان روزانه ایمیل خود را بررسی می کنند؟ این را نمی توان از هر کانال ارتباطی دیگری گفت.

 

2. شما لیست خود را دارید. در هر بستر رسانه اجتماعی ، حساب شما (به همراه همه طرفداران و پست های شما) ممکن است در هر زمان و به هر دلیل و بدون اطلاع قبلی به حالت تعلیق درآمده یا حذف شود. با این حال ، شما لیست ایمیل خود را دارید.

هیچ کس نمی تواند آن هدایت ها را از شما دور کند.

 

3. ایمیل فقط بهتر تبدیل می شود. افرادی که محصولاتی را از طریق ایمیل به بازار عرضه می کنند ، 138? بیشتر از افرادی که پیشنهادات ایمیل دریافت نمی کنند ، خرج می کنند. در حقیقت ، بازاریابی از طریق ایمیل دارای ROI 4400? است. این فوق العاده است! و اگر سؤال دارید که آیا رسانه های اجتماعی حتی بهتر هم می شوند ، دوباره فکر کنید: مقدار متوسط ??سفارش یک ایمیل حداقل سه برابر بیشتر از رسانه های اجتماعی است.
ایمیل به سادگی بهترین راه برای فروش آنلاین است.


98/12/15
6:32 عصر

بازاریابی ایمیل

بدست محسن در دسته بازاریابی ایمیل، پست الکترونیکی، مشتری، راه‌اندازی، اینترنت

تصویر ایمیل مارکتینگ
بازاریابی ایمیل برای همیشه و به دلایل خوب بوده است. این مستقیم ترین و مؤثرترین راه ارتباط با مخاطبان، پرورش آنها و تبدیل آنها به مشتری است، و بیشتر از سایر کانال های بازاریابی برنده می شود.

در این راهنما ، ما شما را در کل مراحل راه‌اندازی بازاریابی ایمیلی خود، همراهی خواهیم کرد تا بتوانید در 24 ساعت و 7 روز هفته موفق به تولید و فروش شوید.

بازاریابی ایمیل چیست؟

بازاریابی پست الکترونیکی یک استراتژی بازاریابی بسیار موثر دیجیتال برای ارسال ایمیل به مشتری است. ایمیل های بازاریابی موثر، چشم انداز را به مشتری تبدیل می کنند ، و خریداران یک بار را به طرفداران وفادار و دلسوز تبدیل می کنند. 

نکات حرفه ای: برای تراز کردن بازی بازاریابی خود ، این بهترین روش های بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید.

این راهنما برای کسانی است که آماده تعهد به بازاریابی ایمیل هستند. اگر مطمئن نیستید ، ممکن است بخواهید راهنمای ما را بخوانید که چرا باید یک لیست ایمیل درست کنید همین حالا!

این یک راهنمای طولانی و مفصل است ، بنابراین ما آن را به بخشهای مختلفی تقسیم کرده ایم که می توانید از آنها در جدول مطالب زیر استفاده کنید.

 

با استفاده از این راهنمای قطعی ، خواهید فهمید:

نحوه ساختن لیست ایمیل پر از مشتریان هدفمند.

نحوه بهینه سازی ایمیل های خود برای بالاترین نرخ باز و نرخ کلیک (CTR).

چگونه می توان فرآیند پرورش مخاطبان و تبدیل چشم انداز به مشتری را خودکار کرد؟

به نظر خوب میاد!مؤدب سپس اجازه می دهیم به کامل ترین راهنما برای بازاریابی ایمیل از طریق اینترنت بپردازیم.


در پست های آینده جدول مطالب به مرور برای شما ارسال خواهد شد.